Wyślij urządzenie

Prześlij do nas urządzenie a my dokonamy jego naprawy.

serwis-laptop-tablet-wysylkowyNaprawy w trybie wysyłkowym – Serwis Ogólnopolski

Firma Lapto.eu świadczy usługi serwisowe o zasięgu ogólnopolskim w trybie wysyłkowym. Zachęcamy do kontaktu, nasi serwisanci chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania:

tel. +48 (81) 463 60 65

kom. +48 537 81 11 00

Jeśli w Państwa okolicy nie ma profesjonalnego serwisu tabletów, smartphone, czytników e-book lub nawigacji GPS istnieje możliwość bezpiecznej wysyłki sprzętu do naszej firmy. W tym celu wystarczy pobrać formularz zgłoszenia znajdujący się poniżej, wypełnić i dołączyć do przesyłki. Po otrzymaniu Państwa urządzenia zatelefonujemy z informacją o dalszej naprawie.

Przed wysłaniem sprzętu :

  • Prosimy o kontakt telefoniczny z naszym serwisem w celu oszacowania wstępnych kosztów naprawy
  • Pobierz, wydrukuj a następnie wypełnij formularz zgłoszenia (w szczególności Imię, Nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres email)
  • Zamieść informacje o zaobserwowanych objawach uszkodzenia
  • Jeśli urządzenie uległo zalaniu, wyciągnij z niego baterię i zapakuj oddzielnie
  • W każdym przypadku należy dołączyć aktualnie używaną ładowarkę
  • Zapakuj urządzenie w taki sposób, aby nie przemieszczało się w środku podczas transportu, najlepiej w oryginalne pudełko. Sugerujemy również owinąć urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej.
  • Do wysyłki laptopów rekomendujemy firmy kurierskie z ubezpieczoną przesyłką.

Urządzenie wyślij na adres:
Centrum Serwisowe Elektroniki Lublin
ul.Gliniana 24
20-616 Lublin
tel. 537 81 11 00

Po otrzymaniu przesyłki nasi serwisanci wykonają pełną diagnostykę sprzętu, dokładnie wycenią koszty naprawy (najczęściej nie przekraczają one wyceny wstępnej) oraz poinformują o przewidywanym czasie ukończenia naprawy. Sprzęt po naprawie jest wysyłany za pobraniem (płatność przy odbiorze) na adres podany w formularzu zgłoszenia serwisowego. Zlecenia wysyłkowe podlegają wszystkim zasadom regulaminu panującym w naszym serwisie.
Kurier renomowanej firmy odbierze paczkę od Państwa z domu. Polecamy tę formę wysyłki.

 

Skontaktuj się z nami – wycenimy naprawę. Nasi serwisanci chętnie udzielą wszelkich informacji na temat możliwości usunięcia usterki oraz przekażą, jak wysłać sprzęt.
Dokładnie zapakuj urządzenie zgodnie ze wskazówkami naszych serwisantów. Pamiętaj, by koniecznie dołączyć do paczki wydrukowany i wypełniony formularz zgłoszenia, a także ładowarkę! Polecamy wysyłkę paczki firmą kurierską lub Pocztą Polską.
Nasi serwisanci skontaktują się z Tobą dwukrotnie. Pierwszy raz – natychmiast po odbiorze przesyłki ze sprzętem, z informacją o dalszej naprawie. Po raz drugi – gdy tylko zakończą dokładną diagnozę oraz wycenę naprawy urządzenia.

Po wykonaniu naprawy skontaktujemy się z Tobą, by ustalić szczegóły wysyłki zwrotnej (standardowo jest to wysyłka kurierska z płatnością przy odbiorze). Następnie starannie pakujemy urządzenie i odsyłamy pod podany adres.

KONTAKT Z NAMI

Zadzwoń do nas teraz, dostarcz sprzęt bezpośrednio do naszego serwisu lub wypełnij Formularz wysyłki

Na podstawie opisu usterki nasi serwisanci mogą określić wstępnie jej przyczynę. Poinstruują, w jaki sposób dostarczyć sprzęt do serwisu, a także jak go zapakować na czas transportu. Określą także przewidywany czas naprawy.

Jeśli potrzebujesz profesjonalnej naprawy urządzenia, ale mieszkasz zbyt daleko, by dostarczyć tablet, smartfon czy GPS osobiście do naszego biura, skorzystaj z wysyłkowej formy naprawy. Wszystkie szczegóły dotyczące wysyłki sprzętu znajdziesz pod tym linkiem.

3 + 10 =

Centrum Serwisowe Konsol PlayBox

ul. Gliniana 24

20-616 Lublin

(w pobliżu Politechniki Lubelskiej)

Godziny otwarcia:

Pon-Pt 9.00 - 17.00

Sob. Nieczynne

biuro@konsolelublin.pl

81 463 60 65

537 81 11 00

Wyślij konsolę do naprawy!

Zadzwoń teraz!
Wyznacz trasę